راهکار های مراکز داده - دیتا سنتر - اتاق سرور - مجازی سازی

سوئیچ سیسکو Nexus 7000

| 0 نظر
سوئیچ سیسکو Nexus 7000

سوئیچ سیسکو Nexus 7000

*

سوئیچ سیسکو Nexus 7000  یکی از محصولات کمپانی سیسکو می باشد . این رده از سوئیچ ها پایه و اساس شبکه را جهت توسعه مراکز داده فراهم می کنند . سوئیچ های ماژولار رده 7000 در دو دسته  Cisco Nexus 7000 و Cisco Nexus 7000 تولید شده اند . کمپانی سیسکو این دو رده از سوئیچ های خود را به گونه ای طراحی کره است که یک مجموعه جامع از ویژگی های NX-OS را ارائه دهند. به همین علت است که می توان این قابلیت از سوئیچ های Nexus 7000 را به عنوان نقطه قوت و متمایز این محصولات بر شمرد.  از دیگر قابلیت های این محصولات می توان به Open source آنها اشاره کرد ، سوئیچ های Nexus 7000 ابزار های برنامه پذیری را جهت استفاده در نرم افزار ها فراهم می کنند . این نرم افزارها موجب سهولت در توسعه شبکه (SDN)می شوند. لازم به ذکر است که سوئیچ های رده 7000 کمپانی سیسکو پهنای باند 10، 40 و 100 گیگابیت اترنت راپشتیبانی می کنند ، و این پشتیبانی را همراه با آگاهی از نرم افزارهای بکار برده در شبکه  و نیز  تجزیه و تحلیل عملکرد شبکه ارئه می دهند.

جالب است بدانیم که ؛ سوئیچ های Nexus 7000 در میان سوئیچ های رده های پایین تر این کمپانی  قویترین دستگاه های موجود در بازار به شمار می آیند ، چرا که در بالاترین شاسی خود در  قرار می گیرد قابلیت پشتیبانی از 83 ترابایت در هر ثانیه را ارائه می دهد . 

ویژگی ها و قابلیت های سوئیچ سیسکو Nexus 7000

*

کارایی وعملکرد بالا

زیرساختار مقیاس پذیر

پایدار بودن عملیات

سهولت انتقال 

قابلیت برنامه ریزی از طریق نرم افزار NX-OS

*

مقایسه ای کوتاه از دو دسته سری 7000 که در ذیل آورده شده است  یک دید کلی از تمایزات و تشابهات این رده از سوئیچ های کمپانی سیسکو ارائه  می دهد .

 

0 نظر

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه